HTML

Le petit fils de la mer

Franciaország előtt, alatt és után

Friss topikok

  • Andris(kivételesen nincs teljes név): Igazából végigolvastam a blogodat és a visszatérő gondolatokra (is) reagáltam így. Hogy nekem meg ... (2012.02.28. 19:10) Gute Nacht Freunde
  • barby00000: Vasil! Troll vagyok, bizony, és éjszaka az ágyad alól foglak ijesztgetni egy ősemberbunkóval. ;) K... (2012.02.27. 18:06) Karácsonyi meglepetés
  • barby00000: Két dolog. 1.Az EU essen szét, pusztuljon a nyomorult libsik rózsaszín f**gálma. 2.Olyan fejjel, m... (2012.02.27. 06:28) Válságban van-e az európai jobboldal?
  • barby00000: Csak a kiválasztottaknak van munkája. Mások tengődnek vagy éheznek. (2012.02.27. 06:25) Kedves Naplóm!
  • barby00000: Nézd! Én látom benned a férfiasságot. Például a bajuszod. Ezzel csak az a gond, hogy ezáltal sok n... (2012.02.27. 06:23) Minek örül(j)ünk

Egyszer majd én is szamuráj leszek

2012.01.25. 05:24 Vaeltaja

 

Egy győnyörűséges álom emlékére

 

Ez a bejegyzés főleg annak tiszteletére készül, hogy ma hajnali fél egy felé végre megoldottam az első kilences sudokumat, a Washington Post oldalán, amely nem mellesleg nehézsségére öt csillagot kapott...ötből, ami miatt is olyan fontos, amilyen. Három éjszaka, és nem adtam föl. Nem adtam föl, és legyúrtam.

Bárcsak mindennel így voltam. Bezzeg a gyerekekkel.

Túl lágy vagyok vele, túl gyöngéd – mert tudom, hogy ha erősebbek lennének, úgyse tudnék másképpen: tehát, más szóval: nem akarok visszaélni (viszonylagos) erőmmel.

Dehát hogyan mondjam nekik, hogy azért ritka kivétel, ha valamelyikkel az önkéntestársaim közül eszek – netán mindkettőjükkel – mert előttem, tőlük eltérően, nem az a kérdés áll általában, hogy mit egyek, hanem az, hogy egyek-e, és éppen ezért nem máshova kényszerülök, mint a selfbe?

Bunkó nem akarok lenni, jádis, hazudni se. A csönd és a terjengős-ömlengős válaszok egyaránt kínosak és semmirevalók...

Na de várjatok! Majd egyszer én is szamuráj leszek.

Majd egyszer nekem is fehér lovasaim lesznek, akik élén vagy éppen akik mögött a mezőket keresztezem és örök lángra lobbantom őket.

Egyszer majd én is átölelem azt a lányt, aki tetszik nekem, és együtt vigyázunk a gyerekekre, mint abban az álomban, amikor a tenger megint meglátogatott, ahol az egyik internált Kevin az én osztályomban lévő Océáne-nal ölelkezett vagy egyszerűen kavart.

És ha megint meglátogat a tenger, én ott leszek és nem hagyom.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszil.blog.hu/api/trackback/id/tr173751935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barby00000 2012.02.27. 06:20:49

Illúziót rombolok! Miért nem kértél szamurájügyi tanácsot a nem FEHÉR lovú "zajos vasúti társaságtól"? ;D
süti beállítások módosítása