HTML

Le petit fils de la mer

Franciaország előtt, alatt és után

Friss topikok

  • Andris(kivételesen nincs teljes név): Igazából végigolvastam a blogodat és a visszatérő gondolatokra (is) reagáltam így. Hogy nekem meg ... (2012.02.28. 19:10) Gute Nacht Freunde
  • barby00000: Vasil! Troll vagyok, bizony, és éjszaka az ágyad alól foglak ijesztgetni egy ősemberbunkóval. ;) K... (2012.02.27. 18:06) Karácsonyi meglepetés
  • barby00000: Két dolog. 1.Az EU essen szét, pusztuljon a nyomorult libsik rózsaszín f**gálma. 2.Olyan fejjel, m... (2012.02.27. 06:28) Válságban van-e az európai jobboldal?
  • barby00000: Csak a kiválasztottaknak van munkája. Mások tengődnek vagy éheznek. (2012.02.27. 06:25) Kedves Naplóm!
  • barby00000: Nézd! Én látom benned a férfiasságot. Például a bajuszod. Ezzel csak az a gond, hogy ezáltal sok n... (2012.02.27. 06:23) Minek örül(j)ünk

Minek örül(j)ünk

2012.01.31. 08:05 Vaeltaja

 Néha bántónak érzem, amikor egy-egy gyerek kiröhög, különösen azok közül, akik többé-kevésbé normálisak, tehát nem erősen fogyatékosok.

Nyilvánvalóan azért, mert nem látják bennem a férfiasság megtestesítőjét, ami ebben a világban, amelyekben ők élnek, jóformán az egyetlen sikeres kategória – és ugye ez azért van, mert ők mást nem láttak és föl se tudják fogni, hogy másképp is érvényesülhet valaki, sőt, ki is használják, hogy én itt, köztük, nem tudok érvényesülni.

Örümszezrés – na, hasonó ahhoz, ami a gimiben volt egyesek számára.

Na most itt a hiba nyilvánvalóan az enyém, ha én engedek ennek – mert ugye nevelő vagyok vagy még nem is az, egy önkéntes csupán, és tudatosítanom kell magamban, hogy ezek fogyatékos gyerekek, akik nem láttak sok jót az életben, és bizonyára nem is látnak, tehát eleve kedvezőtlen helyzetben vannak hozzám viszonyítva. (Arról nem is beszélve, hogy a gyerekek játékaiba nem szabad belemenni, mert ezek a játékok nekik szólnak – nem nekem, személyesen, ugyanis az én helyemen bárki más lehetne, aki nem ilyen fajta hajtsárnak teremtetett)

Aki akar a barátom lenni, azt elfogadom.

A többieknek meg hagyom, hogy örüljenek annak, amit tudnak csinálni – én meg igyekszem annak örülni, amit nem tudok (csinálni).  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszil.blog.hu/api/trackback/id/tr554014984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barby00000 2012.02.27. 06:23:26

Nézd! Én látom benned a férfiasságot. Például a bajuszod. Ezzel csak az a gond, hogy ezáltal sok nő is férfi lenne... pedig nem azok.
süti beállítások módosítása