HTML

Le petit fils de la mer

Franciaország előtt, alatt és után

Friss topikok

  • Andris(kivételesen nincs teljes név): Igazából végigolvastam a blogodat és a visszatérő gondolatokra (is) reagáltam így. Hogy nekem meg ... (2012.02.28. 19:10) Gute Nacht Freunde
  • barby00000: Vasil! Troll vagyok, bizony, és éjszaka az ágyad alól foglak ijesztgetni egy ősemberbunkóval. ;) K... (2012.02.27. 18:06) Karácsonyi meglepetés
  • barby00000: Két dolog. 1.Az EU essen szét, pusztuljon a nyomorult libsik rózsaszín f**gálma. 2.Olyan fejjel, m... (2012.02.27. 06:28) Válságban van-e az európai jobboldal?
  • barby00000: Csak a kiválasztottaknak van munkája. Mások tengődnek vagy éheznek. (2012.02.27. 06:25) Kedves Naplóm!
  • barby00000: Nézd! Én látom benned a férfiasságot. Például a bajuszod. Ezzel csak az a gond, hogy ezáltal sok n... (2012.02.27. 06:23) Minek örül(j)ünk

Útleírás - búcsú Budapesttől (2011 júli 28).doc

2011.12.28. 10:54 Vaeltaja

 Ezen a szürke háttéren nagyon jól látszik a [?...]. Pont úgy, ahogy szeretem Budapestt

És még egyszer átutazhatom Újbudán.

Karinthy? Nem, Október 23.

Ugyanoda.

Ott valaki vár a villamosra, mami a 7ar [?] alatt [?] siet [?]

 

Re itt az Allé, a Református templom, ahova egyszer elkísértem egy nénit.

Most jobbra fordulunk. Nem, egyenesen. Biztos.

A Kosztolányi felé.

Ott helyközi, Volán-megálló hol is van.

Ott álltam meg, amikor Fehérvárra mentem. [Az EMIT-be?[

Mindjárt aaz én templomom is látom. Ahol ministráltam.

Itt, a Kosztolányi téren sokszor is vártam a busra. Fgat?] nem, [szerintem?] [akkor?] közlekednek.

 

Az első igazi budapesi lakhelyem látom hamar. Rem[élem] van bal[ra, kéz felől] Feri bácsiék háza.

Áthaladtam melltte. Autobuszgazázs.

Baloldalt szálltam föl a Tesco felé, jobb oldalta szálltam le a Budaörsi koli felé.

Most zöldet kaptunk.

Leszállnék. Megannyi helyen.

Ezt a csúnyaságot – amerikai temető, ahova Az Agy almáért ment.

KCSK. Ott sosem laktam, jóllehet az volt az ősvágyam.

PROFI. TESCO. Először innen mentem TESCO-ba.

Miért INNEN kellett elmnnem, nem ITT kellett HAGYNOM Budapestet?

Az Úr jó velem.

Megadta, hogy elbúcsúzhassak.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszil.blog.hu/api/trackback/id/tr993501428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása